Susurluk Kokoreç / İhsanİye / Bursa

Kokoreç  soğanlı  soğansız nasıl olsun? Benim kokoreçle ilgili hiç karşılaşmadığım bir soruydu  ta ki buraya gidene kadar (…Kokorecine mayonez sıktırmaya  çalışanlara  karşı koymaya çalışan konservatif bir kokoreççim var benim Bursa da canım istediğinde oraya gidiyorum sürekli …)İlgili soruya cevap verdim ve soğanlı bir kokoreç söyledim hijyen açısından süper olan bu köşe dükkanda  kokoreç içinde soğanın pek bana göre olmadığını anladım ve birde soğansızını denedim. Lezzetli ,temiz ,güzel hazırlanmış ustanın müşteriye ilgisi mesafesi oldukça güzel…

Civarda oturuyorsanız ya da yolunuz düştüyse tavsiye ederim 2011 fiyatlarıyla içecek dahil 6 lira öder çıkarsınız… Mirkelamdan tüm sevenlere gelsin… KOKKOREÇ KOK KO REÇ

3 thoughts on “Susurluk Kokoreç / İhsanİye / Bursa

  1. serhat dedi ki:

    herkeze afiyet olsum

  2. ced dedi ki:

    bi de kokoreçi susurlukta yiyin derim içerisinde kokoreç ve sadece baharat koyarlar asla başka bir şey katmazlar gerçek kokoreç tadını alırsınız şiddetle tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

