Tuna Tan Tesİslerİ / Serdİvan / Adapazarı

Sakarya’ya gidip Islama köfte yemeden olmazdı  fakat biz ne yazık ki şehir içindeki bir mekana değil de dönüş yolundaki en iyi alternatif olarak söylenen Tuna Tan da yiyebildik köftelerimizi ,öncelikle tesis  gerçekten oldukça iyi  lokanta kısmı hem de hediyelik eşya kısmı ferah yöresel bir sürü şey bulabilirsiniz ( kabak lokumu vs.)
Lokanta kısmında servis için çalışanlar mesafeli  hizmet oldukça güzel çorba kaseleri biraz büyük içerseniz baya bir şaşıracaksınız.Ben direk ıslama köfte ile başladım  yanında da bol salata yedim . Salata ile birlikte gelen nar ekşisi  gördüğüm en iyi kıvamlı ve lezzetli nar ekşisiydi diyebilirim denemenizi öneririm.Köftelere gelince tarz olarak muhtemel en iyilerinden biridir fakat ben çok sevmedim buna rağmen lezzeti yerindeydi diyebilirim ki masadaki  arkadaşlarımdan yarısı çok güzel bulduğunu söyledi.Köftede çok aradığımı bulamayınca  oraya has bir incir tatlısı söyledim muhallebi kıvamında içinde incir parçaları var menüdeki fotoğrafı ile hiç benzememesine rağmen  tadı müthişti kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.Birer porsiyon köfte 2 çorba ,salta 5 ayran 2 incir tatlısı  5 kişi toplamda  75 TL ödedik ve ıslama köfteden de geri kalmamış olduk.Yolu düşüne herkese şimdiden afiyet olsun.

Etiketler , , ,

Bir Cevap Yazın

